// Cazadores del Mar Celestial // [Varias parejas] [CAPÍTULO FINAL] [Historia/Mitología, Acción]

« Older   Newer »
 
  Share  
.
  1. Silence Voice
        +1   +1   -1
     
    .
    Avatar

    imgboxAll The Voices Can Be Heardimgbox

    Group
    Escritor master
    Posts
    24,884
    Location
    4Y 9M RIP GBE

    Status
    Anonymous
    PATAPUUUUUUUM!!!! CRUSHING DOWN THE FUCKING DOOR! HELLOOOOOU! GAMARÚS IS HERE!!!

    La veritat jo pensava que un pròleg era només el resum de la història en concret. Mai n'he vist un que fos un capitol però bueno, lo dejaremoh por'ay.

    És cert que t'has enrollat una mica però ha valgut la pena tot i que no he entés gaire l'explicació de la imatge però m'agrada la fotografia que li has fotut al fanfic :V.

    Saps? Kidou sempre ha sigut un dels meus preferits i m'agrada com el fas en el fanfic. Tant prudent com sempre, i em fa riure Kazemaru perquè en el meu cap no para d'haver la frase de: "queja por aquí, queja por allá...", incluint lo de:

    QUOTE
    Las escaleras no son para mí.

    ¡JAJAJAJAJA! Kazemaru plase.

    Atenea és la meva deessa preferida així que no em sorprén gaire que hagués sigut una pionera amb lo de les ulleres de Kidou, que per cert... Ha sigut molt ingeniós de part teva :V, as always. També m'ha agradat la comparació de Kazemaru amb Aquiles (és el meu heroi preferit :V).

    Així que algo gran está a punt de passar... Uuuuuum!!! Em pregunto què serà... Tinc molta curiositat així que espero que actualitzis aviat :D

    See'ya!!

    PD: Tinc l'impressió -LA BONA!- de que amb el teu fanfic podré aprendre coses de la mitologia grega que encara desconec :), será molt interessant llegir-lo d'aquí en endavant.

    #Sly'sRules!

     
    Top
    .
56 replies since 12/12/2016, 01:51   1444 views
  Share  
.