// Cazadores del Mar Celestial // [Varias parejas] [CAPÍTULO FINAL] [Historia/Mitología, Acción]

« Older   Newer »
 
  Share  
.
  1. Silence Voice
        +1   +1   -1
     
    .
    Avatar

    imgboxAll The Voices Can Be Heardimgbox

    Group
    Escritor master
    Posts
    24,884
    Location
    4Y 9M RIP GBE

    Status
    Anonymous
    HOOOOOWWWDDDYYYY!! LITTLE OWL IS HEREEE!!

    He vingut a comentar-te el fic abans pugis la següent part :v. Allò de que els nens a partir dels 10 anys es podien canviar el nom, no ho sabia. No sé si ho has fet tu by the face però mola molt. Com sempre... En Tenma, segueix sent en Tenma jajajajaja, mola massa aquest nom i crec recordar bé que està associat al cel o algo per l'estil :V.

    En Hikaru em dóna una mica de gràcia. És el típic pacifista que té por de la lluita i que no vol la violència, se'm fa cuco francament però com sempre... En Kidou té estrategies jajajajaja.

    Un detall que m'ha agradat molt ha sigut que parlessis de l'Inframón i del Camp dels Asfódelos, sempre he tingut una gran curiositat per l'Inframón i el déu Hades :V :V.

    ¡Aaaw! En Tenma li había organitzat a Hikaru una festa sorpresa de cumple, ¡Qué cuco! Ha sigut algo molt maco, m'encanta encara que si jo hagués sigut en Hikaru segurament m'hauria espantat jajajajajaja.

    Woooow, no m'esperava pas que en Goenji fos capità de la guardia, i menys que tingués 27 putos anys!! Jajajajajaja, so cool, too cool!!!. Estic d'acord amb Hikaru... El puto banquete és vamos...!! Eso sí es una fiesta!!

    Menudo puto conflicto tenen amb Argos tio, però... Kageyama en el teu fic és bona persona? Ho sigui, sé que en el fons ho és però no em deixa de sorprendre :V :V. Quina situació mes crítica estàn Kazemaru and company... Veig per impossible que puguin convèncer als altres d'acabar amb la guerra. I menuda incògnita ha deixat Kazemaru diguent lo que l'oràcul ha dit. Com sempre... Kidou pel moment és la clau :V, I like it hahaha.

    Uyuyuy!!! Aquí hay Endou x Kazemaru pero vamos!! Saps que és una de les meves OTP de Inazuma Eleven? Hahaha em sembla molt cuca aquesta parella :3. Pobrets que es tenen que reprimir, jajajajajaja!!! Aviam com s'ho faràn per "aquello" :V.

    JAJAJAJAJJAJAJAJ!!! M'encanta aquesta part:

    QUOTE
    -Me encanta lo susceptible que eres cuando hago estas tonterías.
    —No te des aires porque tenga debilidades. Hasta luego. —Y le cerró la puerta en los morros. Aunque luego no pudo evitar sonreír, muy contento de ver de nuevo a Mamoru. Y estaba seguro que él también seguía sonriendo—. Maldito… me conoce demasiado.

    Portazo en las narices!!! En Kazemaru sembla una mica tsundere, no??? Jajajajajaja, se'm farà anar llegint la relació d'aquests dos :V :V. Com no, Endou destacant allà on va, molt típic d'ell hahahaha.

    La part en la que Endou li diu a Hikaru de com el recordava de petit... M'ha recordat molt al meu fanfic de Inazuma Eleven, la seva 2ª temporada perquè l'Endou té directa relació amb el protagonista, en Hana (una relació no-biològica), i se m'ha fet cuco perquè és molt semblant jajajajaja, la diferència és que en Hikaru és molt més tranquil i pacífic, i en Hana es molt tsundere, violent i amb mala llet :V :V (sí, ja ho sé, no viene a cuento però ho volia dir de totes formes XD).

    Endou siendo holgazán... Mu'raro en él, tenint en compte que l'Endou és putament hiperactiu jajajajaja. Però la colleja que li ha donat a Hikaru ha sigut molt bona, m'encanten les collejas perquè em recorden molt a Jak y Daxter jajajajaja. Y... Plase..., Kazemaru "colándose de incógnito" en la fiesta, jajajajajaja, no he passat per alt aquest detallet e____e.

    ¡¡DIOS!! Aoi súper torpe tio!! Collons quina puta caiguda tirant-lo tot pel terra jajajajaja, pobrissona!!!

    QUOTE
    -E-esto… ¡felicidades Hikaru! —dijo ella con toda la incomodidad posible.
    —Aoi… —suspiró Tenma, con la mano tapándole media cara.

    Tenma's facepalm time!!!! JAJAJAJAJAJAJA!! Adoro el momentazo aquest, tio!!

    Com sempre, mentre li dónen l'amulet al prota, l'Endou no entenent res de res, jajajaja molt típic d'ell. Joder què bona tio. Endou més burro que, que... Solamente es inteligente pa'otra cosa :V, a més... No puc evitar somriure quan llegeixo el nom de Sísifo, m'agrada molt aquest nom, li veig un encant molt gran :).

    Andaaa!!! Quina sorpresa!! En Sísifo és l'antepassat de Hikaru, el prota del fic!! Què guay tio!! M'encanta :V, sé que en Sísifo era lo peor de lo peor però tot i així m'agrada... Per liante!! JAJAJAJAJAJA. Quin puntazo més guay tio, en Hikaru és el descendent de Sísifo. Encara que pobre Hikaru, tota la família maleïda pels déus.... Collons. Tampoc sabia lo de la mort d'Odiseo... Caram. Sembla que els déus i els seus fills només tenen vides violentes tio després et queixes de mi que sóc molt violenta >:V

    Endou com sempre animant l'ambient, és la seva especialitat. No obstant... Estic veient que probablement en Hikaru dependrà molt del seu amulet i si estic encertada... Tindrà molts problemes per això. M'ho veig a venir XD.

    Quan he llegit lo del mago i els ulls cian... He sapigut al instant que es tractava de Kirino jajajajaja. Era massa evident per a mi, al menys :V encara que no sabia ben bé si l'altre es tractava de Shindou però veient que sí, és encara més sorprenent... És familia de Hikaru. Veig a venir un conflicte entre tots dos, crec que després de tot, l'amulet aquest només portarà desgràcies jaajajajaja.

    M'ha agradat molt el capítol i ha sigut llarguet eeeh, però bueno, ha sigut entretingut i al menys te pogut deixar un senyor review :). Com ja vaig dir l'anterior vegada, crec que amb el teu fic aprendré moltes coses de la mitologia que encara no sé.

    Esperaré fins a la teva actualització per llavors, aviam què passa.

    See'ya!

    #Sly'sRules!
     
    Top
    .
56 replies since 12/12/2016, 01:51   1444 views
  Share  
.