// Cazadores del Mar Celestial // [Varias parejas] [CAPÍTULO FINAL] [Historia/Mitología, Acción]

« Older   Newer »
 
  Share  
.
  1. Silence Voice
        +1   +1   -1
     
    .
    Avatar

    imgboxAll The Voices Can Be Heardimgbox

    Group
    Escritor master
    Posts
    24,884
    Location
    4Y 9M RIP GBE

    Status
    Anonymous
    JELOOOOOOOU!!! Sly has come back!! This time the door it's okay :V

    Perdona'm que trigués tant en comentar-te el fanfic però ja soc aquí :). Jajajajaja el parell de borratxotes arriban a casa ni sabent com, quins dos, ha sigut graciós imaginar-me'ls arribant i "anant a dormir" (més millor dit tots dos tirats un al llit i l'altre al terra i apa XD).

    Doncs en Hikaru té raó... Ningú es pot salvar de'n Tenma!!! És una tempesta! Una vorágine caótica plena d'energia que arrastra tot i a tots!! Jajajajaja és potser per això que em cau tant bé el nano :V. Aaay, saps? M'ha agradat imaginar-me'ls a tots saludant a Kidou i en Kidou des de la distància veient-los i també saludant, jajajaja quina escena més maca.

    Pobre Hikaru tan innocent... Però més gracia em fot que en Tenma, as always no reprimeix mai la seva curiositat. Quin personatge més potent jajajajajaja, se li pot treure partit en qualsevol moment :V. És obvi que en Tenma és "escurridizo" com el vent, perquè el vent és el seu element :V.

    JAJAJAJA tío, quantes vegades repetirà en Tenma lo de "shhhtt"??? Em fa molta gracia collons jajajaja. En Hikaru tremolant com una fulla... Saps? Això em recorda quan vaig anar a lo de la cabalgata dels reis, quan em tenia que vestir i tal que hi havia tanta gent per tot arreu que mare meva, estava espantadíssima.

    En Tenma sent el "maestro del sigilo"... .... .... Sly Cooper plase :V :V :V.

    Vaia amb Kidou, durant el seu viatje sembla que ha estat fent coses importants eeh, no m'esperava menys del meu estimat estratega. Però quin putu calvari tenen ara i en quin senyor problema estàn ficats. Sembla que la situació cada vegada és pitjor, se'm fa interessant pensar en com sortiràn d'aquest "embolic".

    JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA!!! TIOOOOO!! En Tenma sempre apareixent en els moments menys indicats!! Jajajajaj Endou tot cabrejat, LOLOLOL, què èpic joder jaajajaja.

    QUOTE
    —Por lo visto les gusta saberlo todo —soltó, sin cambiar esa cara extraña.
    —Tú hiciste lo mismo hace unos años, Endou, no les culpes —sonrió Kidou. Su habilidad para desacreditar a su amigo era espectacular.

    Kidou plase! Jajajajaja, quin zascas li ha donat a Endou. És increíble com la tensió de l'ambient ha passat a ser-ne un de totalment diferent jajajaja, Tenma sempre ho aconsegueix tio.

    JOJOJO, Shindou i Kirino fan acto d'escena... Perquè no m'esperava que en Hikaru faria alguna cosa així de obtenir una mica de temps per pensar en alguna estratègia per solucionar la disputa sobre l'amulet. Encara que crec que no aconseguirà gaire res. Però com sempre... No és d'estranyar que en Kirino destaqui és massa sexy com per no destacar, quina pena que no fos una noia amb mini falda... :V

    MMM vaia vaia, no m'esperava que en Shindou fos del tipo "antagonista" just. Em recorda una mica a Sesshomaru, del anime/manga d'Inuyasha. No és dolent tot i ser "un antagonista" però és just amb bon cor, i molt neutral. Mmmm... M'agrada, sep. Des del meu punt de vista encaixa bé amb Shindou en el fanfic :).

    Jajajajajaja, a Goenji no se li pasa una per alt hahahahaha, "comença per ells", això sí que no m'ho esperava pas, tot i que... És molt Goenji!! Jajajajaja plase. Ichiban que ja començava a alterar-se així com tots, sembla que la cosa "es calma" amb un Goenji too cool pujat i sentat a la muralla, jajajajaja. M'agrada quan en Goenji es fa l'interessant :V. Però sí, en Goenji té raó: en Kidou sempre té algo més amagat, ell és així d'especial :V :V.

    M'ha agradat el capítol, ha sigut tot un riure amb Tenma, i també em sembla intrigant així que esperaré a que pugis la següent actualització :)

    See'ya!

    #Sly'sRules!

     
    Top
    .
56 replies since 12/12/2016, 01:51   1444 views
  Share  
.