// Cazadores del Mar Celestial // [Varias parejas] [CAPÍTULO FINAL] [Historia/Mitología, Acción]

« Older   Newer »
 
  Share  
.
  1. Silence Voice
        +1   +1   -1
     
    .
    Avatar

    imgboxAll The Voices Can Be Heardimgbox

    Group
    Escritor master
    Posts
    24,884
    Location
    4Y 9M RIP GBE

    Status
    Anonymous
    Aprofitant que has pujat el tercer capítol, doncs aquí un altre review perquè no em vull trigar tant com abans hahaha. Segurament m'ho passaré realment bé amb en Tenma, és un dels meus preferits de Inazuma GO, llàstima que no em conegui la majoria dels personatges que surten aquí XD.

    Et dic una cosa: Shindou no té el cabell gris, el té marró fosc o marró espés. Mira que et tinc dit que si no saps distingir un color, que m'ho preguntis.

    JAJJJAJAJAJAJA vaia vaia, així que Shindou i Kirino ja portaven aquest tipus de relació... Oh yeaaah, I like it!! *¬*. Que mono, en Kirino sembla una mica tsundere amb el seu mal humor per passar vergonya jajajajaja. Quin capullo és en Shindou, provocant-lo mentre es treu la roba hahahaaha, quin parell de sukes :V

    LOOOOOOOOOOL, Hikaru està de testimoni!!! Uy mi cielo! Uy mi cielo! Jajajajajaja, què fort!! LOOOL, ENCARA UN LOOOL més!! En Hikaru vol que el raptin... Ostia puta... Estic flipant ara mateix crec que a Hikaru li pot anar el sadomaso jajajajaja. Encara que no em sembla gaire bé que "controlés els seus impulsos sexuals", hagués estat bé que es consolés una mica, y'know Pardalet :V V

    Ay, ha aparegut la meva deessa preferida, Atenea <3. Com sempre adonant-se de tot, com es nota que és la deessa de la sabiduria :D. Caram!! Fins i tot Hades acudeix i tot, jo pensava que no tenia permès sortir de l'Inframón! Mmmm... Què interessant.

    Saps? Això dels déus desapareixent em recorda molt a una pel·lícula que vaig veure una vegada, no recordo com es deia, però sé que en ella es mostrava que els humans deixaven de rendir culte a les divinitats, fent en conseqüència que l'Olimp s'anés derrumbant i els déus anessin perdent forçes. Potser... T'has basat en això???

    QUOTE
    —¡Hay que castigarlos! —exclamó Ares, sin ningún tipo de control—. ¡Esos desgraciados sabrán lo que es el sufrimiento!
    —Qué lástima que no se te dotara de un mejor cerebro, hijo mío —replicó Zeus.

    Zascas de Zeus!! Encara que admeto que per un moment, m'havia imaginat que havia estat l'Hades, que també és molt de donar zascas en tota la boca per tothom!! (¡¡Tortas gratis!! ¡¡Tortas gratis!! ¡¿Quién quiere una?! ¡Las vendo gratuitas! ¡Vengan a por ellas!).

    Oh, no hi havia pensat mai que els Titans, tancats al Tàrtar en el Inframón poguessin ser una amenaça per l'Hades, tot i que era d'esperar però... Realment no ho havia arribat a pensar.

    Osties... Crec que amb el mite aquest de la Vía Láctea que has posat... Sento com si m'hagués estampat contra la realitat, i quedar-me enganxada ridículament a una paret invisible... Collons, ara entenc per què en part es diu així. ARA EM FOT PUTO ASCO!!! *puké, puké* GRIEGOS, BASTARDOS!! UAAAGGG!!!

    Així que la sang dels déus és més densa... Crec que això m'explica el per què en el manga de Saint Seiya The Lost Canvas, quan Radamanthys va rebre la sang de l'Hades, era incapaç de controlar-se adecuadament... Potser això ho explicaria.

    Crec que ja sé per on va la cosa de la "pluja d'estrelles" que tant tenia preocupat a Kidou. Potser, l'Oracle de Delfos es referia a lo que els déus faràn. Mmm... Enviar part de les constel·lacions... No he evitat pensar en l'Escorpí, que és la meva preferida. Perdona per la meva ignorància però... Les "descreídas" què son??

    La veritat el mite que has posat de Calisto em sembla molt bonic, m'agraden les venjançes hahaha. Veus? Tal i com et vaig dir, el teu fanfic m'ensenyaria molt de mitologia grega :) Hahaha com no, Tauro i Escorpio ja son aquí MUAHAHAHAHAHA aviam què passa ara :V :V :V i més amb Orión i patrulla canina sueltos po'ahí :V :V. Zeus com sempre la està cagant d'alguna manera jajajajaja, no faltava pas la bronca de Hera hahahaha, quin parell.

    Bé, no sé què més posar, crec que ja ho he dit tot. Un capítol "ALUCINAAANTE!" (te'n recordes? Dasty, de la peli de Twister :V). Bona descripció de les escenes de Shindou i Kirino, però m'has deixat com un tros de gel quan en Hikaru els estava espiant jajajajaja. Saps? Crec que aquesta idea potser te la robi i la posi al meu fanfic també, només he de pensar amb quina parella i amb quin personatge KUKUKU :V.

    Estaré esperant la següent actualització. Pren-te el teu temps, no tinc cap presa :)

    See'ya!

    #Sly'sRules!

     
    Top
    .
56 replies since 12/12/2016, 01:51   1444 views
  Share  
.