// Cazadores del Mar Celestial // [Varias parejas] [CAPÍTULO FINAL] [Historia/Mitología, Acción]

« Older   Newer »
 
  Share  
.
  1. Silence Voice
        +1   +1   -1
     
    .
    Avatar

    imgboxAll The Voices Can Be Heardimgbox

    Group
    Escritor master
    Posts
    24,884
    Location
    4Y 9M RIP GBE

    Status
    Anonymous
    Jeloooou! *with Classic Voice of Worms 4 Mayhem*

    He vingut tan ràpid com has pujat el capítol perquè és que ja no em vull retrasar més amb els reviews. Gràcies per dedicar-me'l :D. Ja coneixia Odiseo i la proba d'arc, la veritat ha sigut nostàlgic veure-ho aquí :). M'agrada molt el punt de Kirino amb el defecte de la seva màgia, trobo que és una demostració de la bona connexió que tenen tots dos. És curiós... Tal com em vas dir, Shindou i Kirino no semblen ser gaire antagonistes, m'agrada això també. Aviam com s'ho faràn...

    Allò de "jugando una treta", perdona'm però no sé què vol dir XD. JAJAJAJAJA i Tenma és un "chismoso" JAJAJAJAJA. A més... M'ha resultat molt tendre lo de Endou deixant a Kirino tocar l'amulet, tan amable el nano ahahaha. Però joder, quina pedazo visió que ha tingut Kirino, és molt creepy XD. Al final sembla que la competició ha durat més i menys jajajaja.

    Quin putu caos han causat els meteorits però JOJOJO, el salseo se acerca, ¡Lo intuyo! ¡VA A SER ALUCINANTEEE! ¡OH YEAAAH! Jajajajaja. I ara Shindou se'ns posa depre, olé nano, quin geni!! *aciertoooo! (erroooooor!!)* Pobre de Kirino, amb els mazazos de las malas vibras :V :V :V. Al final la competició a la merda :V, aviam què passarà hahaha.

    No tinc res més a dir, ja ens veure'm al pròxim capítol :)

    See'ya!

    #Sly'sRules!

     
    Top
    .
56 replies since 12/12/2016, 01:51   1444 views
  Share  
.